sábado, março 20, 2010

Viagem ao Brazil

Hoje de manhã eu peguei o avião para o Brazil. Vôo tranquilo, eu gosto deste horário: viajar para oeste de dia é como ter um um dia bem comprido, apenas isso. Amanhã, eu vou sentir a diferença de fuso horário.

Encontrei vários post-its da Yuliya com mensagens doces em toda a minha bagagem. Ainda não entendi como é que ela consegue fazer isso sem eu ver, mas é muito fofo da parte dela. :) Obrigado, Yuliya. Eu já tenho saudades de você.




This morning I toke the flight to Brazil. It was a uneventful flight. I like to travel in the mornings: flying west during the day is like having an exceptionally long day, just that. Tomorrow, I will feel the time zone difference.

I've found several post-it from Yuliya with sweet messages everywhere in my luggage. I don't understand how can she do that without letting me notice anything, but that's so sweet from her. Thank you, Yuliya. I miss you already.

2 comentários:

Yuliya disse...

I love your sweet messages! I miss you!! Come home, mishka

Yuliya disse...

I love you! I miss you, sweet mishka!